Tuesday, November 28, 2006

久しぶりだなあ・・・

'low iedereen.

't is al een tijdje geleden dat ik deze blog upgedated heb. Een relevante reden is dat ik het vrij druk heb gehad met 'sightseeing' en... school-_-. Nu dat het woord 'school' (of voor degene die dat denigrerend zouden vinden voor de almighty Rikkyo unief, zal ik er 'unief' van maken) toch gevallen is... deze week heb ik het nogal druk met dat soort zaken. Morgen weer Kanji test (naar goede gewoonte weer vandaag beginnen leren, nog 70 te gaan:-); nee ik ga ni rond geraken...) en komende zondag de long anticipated Japanese Language Proficiency Test ofte 日本能力試験二級 (lvl 2). Ik heb er nog niks voor gedaan... maar dat moet in principe wel lukken... zo slecht ben ik nl ook weer niet:p.

Le voila, bij deze heb ik iets van mij laten horen zie. Meer wilde ik ni doen met deze post. Uitstapjes die ik in het verleden gedaan heb (Asakusa, Kamakura, Yasukuni Jinja, Shimabata...) ga ik helaas niet op deze blog uit elkaar zetten. Ze zijn al even passé en ik heb geen zin om zo ver terug te graven. Maar geen nood, foto's genoeg dus als ik terug kom (nog ?? aantal weken) kan ik het nog wel wat reconstrueren voor iedereen;-). Wat wel nog komt (hopelijk dan toch) is een verslag van mijn Kyoto-reis van afgelopen week.

Keep on tuned to this great blog...
(de fotograaf excuseert zich voor het feit dat het hoofd van zijn 大和撫子 er niet helemaal op staat...)

3 Comments:

Blogger Gert said...

howdie kanjer, goe om te hore da ge nog leeft, hoop da ge in kyoto ne keer goe genoten hebt van de frisse lucht en het warme ( broeikas) weer :D amuseert u nog ginderachter maar voor zover ik hoor schijnt da te lukken.

keep up the good work dus :D
by the way , den deze is vandaag geslaagd voor zijn auto theorie dus als ge wilt dak mijnen eerste roadkill opstuur ( fazantje ofzo bijvoorbeeld, twildseizoen zitter zo aan te komen) noemet op en krijn derover.

joeew
Gert

1:30 PM, November 29, 2006  
Blogger Gert said...

P.S. Uit liefde voor onze clio gelieve enkel klein wild te vermelde, een koe schept namelijk ni zo lekker op de kap.

1:31 PM, November 29, 2006  
Blogger Hans said...

Fanzanten lopen hier ni zo dik gezaaid (is da hier eigenlijk wel°_°; ik betwijfel het...) en koeien zijn hier nogal aan den duren kant om op 'uw kap te scheppen'.
Wat er dan wel makkelijk op te scheppen is hm... 't zal alleszins nogal aan den dure kant zijn:-).

P.S. Proficiat eh, ge zijt me voor:D Well, not that I mind it:D
Binnenkort in de Japanse gazetten "Aramageddon in 'Furandaasu', streetracing neemt gestaag toe"X'D.

4:27 PM, November 29, 2006  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home