Sunday, January 21, 2007

Een weekendje dat ik toch liever weer achter me laat

Niet ov dag-allemaal inhoud, maar omwille van mijn ervaring met de Japanse influenza.
Dag een liep ik als een dolle hond te spauwen en zelfs als men maag leeg was, was het zicht van iets wat op eten leek al genoeg om me terug braakneigingen te doen krijgen.
De eerste nacht mocht er ook wel zijn, met prolly mijn persoonlijk record in koorts: 40.1. Als het aan mijn omgeving had gelegen was ik met de ziekenwagen afgevoerd, maar ik zag dat niet zo goed zitten dus heb ik maar liggen verdercreperen. Moet wel zeggen dat dat erg (maar dan ook erg) vies doet. Zo ontwikkelde ik die nacht bijvoorbeeld een panische angst van levende futons.

Nu ben ik wat bewikkeld, maar me op en top noemen kan ik toch ook weer niet-_-.
Jah, ik heb mijn vakantie weer eens goed begonnen zie...

Ah, een feit dat ik me nog herinner uit het verleden (na mijn vorig blog) wat wel de moeite waard is om te vermelden in het 'ervaren' lijstje: mijn eerst aardbeving wohoo~
dat deed eigenlijk wel erg vies, ik vond dat het veel weg had van een of ander groot dieselmachien dat heel mijn kamer in beweging zette. Ma soit; been there, done that now:p.

tot laters,

Hans

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home