Thursday, September 06, 2007

Hey (in case u didn't know yet) I'm back...

(omg it's still alive? Btw does anyone read this?)

Maar ik heb wel het gevoel dat ik, naast de nodige materiële zaken, aardig wat vergeten ben in Japan. Mijn 元気さ om maar iets te noemen...
Moreover heeft het er van weg dat, als je, mits een kleine 2 weken in de kerstperiode, voor lange tijd niet meer in je eigen, in staat van ontbinding zijnde, landje terugkomt er wel een paar zaken zijn waar je terug moet aan wennen. Een groot gezin in een groot huis bv. (en dat zijn dus 2 zaken).
Veel groen... en toch nog mensen! Gelukkig, dacht ik al even dat ik terug in Hokkaidou zat-_-'.
Nu, zo'n dikke 5 dagen op Belgische bodem later, kan ik nog steeds niet zeggen dat ik er helemaal aan gewend ben. Of moet ik het anders stellen: ik zal er waarschijnlijk nooit meer helemaal aan wennen. Ook al komt u mij tegen en denkt u bij mezelf 'awel die is nog niets veranderd' (buiten mijn ietswat korter haar dan); aan de buitenkant zou u mss gelijk kunnen hebben, aan de binnenkant zit er u nogal hard naast.
Of ik dan meteen terug wil naar Japan?
Welja, welja... u sponsert mij even?
Maar u weet het: studies, studies... en daarvoor moet ik nu niet meteen terug naar Japan. Reden nr.1: ik kan er hier niets mee doen. Reden nr2: het stelt daar niet zoveel voor (maar daar had je al een vaag vermoeden naar).

Ma bon, ik zal in de paar weken vakantie die er nog resten proberen van ergens wat standvastige motivatie te verzamelen en proberen van wederom mijn beste intelligente beentje voor te zetten.:-)
期待してもかまわん。

een beetje, maar toch niet helemaal off topic.
Moest u nu zo in de afgelopen week gedacht hebben 'da's toch spijtig zo'n witte raaf onder al die Japan ervaring blogjes (...) en die doet zijn boeken toe'. Er bestaat (procentueel uitgedrukt 50%) een kans dat er nog een blog komt van mijn hand. Zij het meer los van mijn studies (tiens, nu ge 't zegt die eerste blog is het product van mijn studies; daar sta ik nu even bij stil...). Wil u weten wat en waarover die gaat gaan, dan mag u de komende tijd nog even helpen om de counter van deze blog te doen stijgen. Mogelijk maakt u dan kans op een nieuwe post met een link naar mijn nieuwe blog.:-)

3 Comments:

Anonymous 婚活 大阪 said...

春のトキメキをゲット!大阪でステキな婚活しませんか?婚活 大阪で素敵な結婚相手を見つけちゃおう!春は新しい恋の季節です!婚活始めるなら今がチャンス!!

5:45 AM, March 18, 2011  
Anonymous グリー said...

グリーにハマっている人集まれ!自分のグリー度を測れるサイトが誕生!!簡単チェックであなたのグリーレベルをバシっと診断!最近始めた人もマニアレベルの人も今すぐチェック!

4:41 PM, August 12, 2011  
Anonymous 在宅ライター募集 said...

在宅ライター募集をしています。在宅で出来るライティングのお仕事を始めてみませんか?締切などもございませんので手の空いた時間にお仕事していただけます。お気軽にご応募ください。

2:01 PM, August 24, 2011  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home