Friday, June 29, 2007

Eternal Sunshine of the Chaotic mind

Howdie,

Waar ongeveer iedereen in Leuven (en ook de andere mensjes...) zo ongeveer gedaan hebben met de examens, zijn ze hier nog niet begonnen. Hier is het nu nog een weekje in de toekomst (in mijn geval toch). Dat betekent dus dat de stress zo stilaan begint te komen. Nu... zoals al door zovele mensen aangehaald is die portie stress natuurlijk, indien al bestaande, niet echt vergelijkbaar met de examenstress van Leuven. De examens in dit land stellen nl (meestal) niet erg veel voor.
Over mijn Japans maak ik me niet echt veel zorgen, maar mijn Koreaans, eigenlijk een nieuwe taal... die ik totaal niet onderhouden heb-_-'. Nu ik heb dat vak ook gekozen met het idee van 'dan heb ik al een basis tegen dat ik naar Leuven terugga, waar ik dat vak sowieso 'from scratch' opnieuw moet doen'. Morja, dat neemt niet weg dat ik toch nog wel iets wil bakken van dat examen. Soit; tot zover de examens dus...:-)

What's more on my mind is dat de dagen hier wel beginnen korten. In het geval van de meeste mensen wekt dat reacties op van 'nog een maand!' en 'ik heb het hier zo ongeveer wel gezien'. Bij mij is het eerder 'Nog maar 2 maand?!' en 'Geef mij nog een scholarship' en ook 'Moet ik nu heel die familiezooi echt zien?' (k; dat laatste is een (halve) grap:p).

Nonetheless... de tijd tikt en ik kan deze helaas niet stoppen. Het enige wat ik kan doen is; niet zoals sommigen, de tijd nog korter zien als hij in werkelijkheid is en desperaat aan je lief vasthangen, dan wel de tijd te nemen zoals hij komt en uit die 2 maanden het beste te putten en nog vele onvergetelijke momenten op mijn ezelbrein branden.

Ik ga hier niet exact schrijven wanneer ik terugkom, daar heb ik nl geen zin in. Lees: dan loopt mijn gemoed, dat ik tot wijsheid probeer te bedaren, ook over...
Degenen die het interesseert om met vlaggeskes zoals 'welkom thuis' en 'We hebben u (niet) gemist' aan de Zaventem terminal willen komen staan: ask my parents for the exact time and date.

Zo, bij deze ga ik mij begeven richting mijn bed, waar ik mij ga wentelen in mijn westers zweet dat in deze *** ****ing hitte in constante stromen een weg baand in mijn dagelijkse leven hier.

If I, atm, had to make a list from things I hate/dislike most from/in Japan I'd start with the fucking humid summer-_-'. よくも、おめえらの蒸し暑さで攻撃を!

Melting me out.

P.S. hoewel iedereen denkt dat mijn oude (zwarte) zelf nog steeds zegevierd: not really; but I kinda felt like teasing ye:p. Or teasing myself? hm...
hm...
hm...
hmhm...

P.S.: look forward to even better Photo's in the future^^.

3 Comments:

Blogger Unknown said...

Hey,

veel succes met de examens!!!

enne voor het mooie weer moet ge in ieder geval ni terug naar hier komen..
pff, de volgende dagen eindelijk de eerste 3.5 dagen zomer en dan is het al weer al wisselvalligheid dat de klok slaat..
te warm kunde het hier op het moment ni echt hebben...

groetjes,
Ellen

9:01 AM, July 12, 2007  
Blogger Hans said...

Prijs u gelukkig, verdemme. Die gore plakkende hitte hier wissel ik met veel graagte in voor herfstachtige temperaturen met wisselvalligheid zenne.
De Japanse zomer zuigt donkeyballs (om het eens met andere woorden te zeggen:p).

7:14 PM, July 12, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Well said.

3:46 AM, November 11, 2008  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home