Tuesday, June 12, 2007

Een "updeetje"

Niet dat er in de laatste weken niets noemenswaardig is gebeurt, maar een mens heeft niet altijd evenveel zin van het ook direct nog es uit te typen ook.

Als ik alles noemenswaardig (dat ik me nu herinner) even samenvat heb ik een week vakantie gehad door een plotse uitbraak van de mazelen (niet beperkt tot Rikkyou, google een beetje als je meer wil weten, ik zou denken dat zelfs de buitenlandse media het wel de moeite vonden van daar een (pietluttig) artikel aan te wijden).Verder ben ik naar een baseball match gaan zien van de Seibu "raionzu"(lions) tegen de Yakult "suwaroozu" (swallows, yeh Japanners rulen nog steeds in hun transcripties), ik supporterde voor de lions (omdat ik met hun treinen rijd), maar de kerels toonde helemaal geen spirit en gingen op hun doos. Wat ik eigenlijk wel terecht vond als een van je batters opkomt begeleid met "hit me baby one more time" (- -). Last but not least heb ik het afgelopen weekend de zaligste vis dish ooit in mijn gastronomische leven genuttigd. Meerbepaald in Tsukiji, een ... stad (zullen we maar zeggen) waar de vismarkt van Tokyo plaatsvindt. Daar vlakbij zijn ook allerhande winkels en restaurants, waar je tegen zeer redelijke prijs dus belachelijk lekker kan gaan eten:).

Ik zou nog wat meer uitleg en fotos willen geven, maar typ dit op een *** ****ing ***dy irritant keyboard in een pcklas en kheb hier mijn fotos dus ook ni voorhanden.

Hans out. me hungry.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home